سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

شایستهی سینمای ایران نیست

    نظر

برترین ها : در حالی که غیبت عوامل «روز صفر» در مراسم اختتامیه جشنواره فجر و دریافت نکردن هیچکدام از سیمرغ‌های این فیلم جنجال‌ساز شده، عوامل «روز صفر» در بیانیه‌ای علت تصمیم‌شان را اعلام کردند. در این بیانیه آمده:خواستیم در کنارِ مدیران‌فرهنگی قرار نگیریم که اصرار بر جاانداختنِ مسیری دارند که شایسته‌ی سینمای ایران نیست. مسیری که پر از باج‌دهی و تکریم کسانی‌ست که با پنجه کشیدن به صورت سینما باعث منفور شدن همکاران سینمایی، نزد مردم می‌شوند.

 

با سپاس از داوران و احترام به انتخاب‌هایشان و با آگاهی از برنده شدن در 5 رشته ترجیح دادیم در مراسمِ اختتامیه شرکت نکنیم تا برای آیندگان جوابی داشته باشیم که ما شریکِ این بی‌فرهنگی‌ها و ترویجِ رویه‌هایِ غلط نیستیم. سینما و مردم، تحریم شدنی نیستند.

 دلیل غیبت روز صفر در اختتامیه جشنواره فجر  

منبع : سینما دیلی


دعوای مسی و آبیدال

    نظر

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، به اخراج ارنستو والورده انجامید و پس از آن این باشگاه کیکه ستین را به عنوان جانشین او معرفی کرد؛ در حالی که پیش از آن از ژاوی هرناندس به عنوان گزینه هدایت بارسا نام برده می شد و حتی مذاکراتی هم با او صورت گرفته بود. اما آبیدال در گفتگو با اسپورت، صحبت هایی جنجالی در مورد سرمربی سابق بارسا، والورده و همین طور هم تیمی سابقش، ژاوی به زبان آورد. او در مورد دلیل اخراج والورده گفت:" من به نتایج نگاه نکردم، من به نمایش تیم توجه داشتم. آنطور که بازی می کردیم، تاکتیک ها، عملکرد بازیکنان و آنهایی که بازی نمی کردند. من به جزئیات توجه داشتم. خیلی از بازیکنان راضی نبودند یا خیلی تلاش نمی کردند و مشکلات از نظر ارتباطات درون تیمی بود. رابطه کاری مربی با بازیکنان خوب بود اما من به عنوان یک بازیکن سابق، می توانستم چیزهایی را احساس کنم. من به باشگاه در مورد چیزی که فکر می کردم، گفتم و باید تصمیم گرفته می شد." آبیدال همچنین از ژاوی به دلیل اینکه گفته بود پیشنهاد رسمی ای از سوی بارسا دریافت نکرده بود، گفت:" در اولین جلسه ای که داشتیم، ژاوی صحبت های ما را شنید. در دومین جلسه، او از تصمیمش گفت. آنچه در رسانه ها مطرح شد، بیشتر جنبه سیاسی داشت، تا ورزشی. من تنها در مورد فوتبال صحبت می کنم. من علاقه دارم در مورد کاری که مربیان می کنند، صحبت کنم. در مورد صحبت های ما با ژاوی از همه چیز نوشتند به جز چیزی که واقعیت داشت. اینکه اصلا مذاکره ای برای قرارداد با او انجام نشد. ژاوی تجربه زیادی به عنوان مربی ندارد. درست است که اینجا خانه اوست. باشگاه تصمیم گرفت با کیکه ستین قراردادی دو ساله امضا کند و به او اطمینان زیادی داریم. درهای باشگاه همیشه به روی ژاوی باز است.من نمی دانم اینجا خواهم ماند یا نه اما درهای باشگاه بارسلونا همیشه به روی ژاوی باز است." اما آن قسمت از صحبت هایی آبیدال در مورد عدم رضایت بعضی از بازیکنان از والورده و عدم ارتباط مناسب بین آنها با سرمربی قبلی، واکنش مسی را به همراه داشت. کاپیتان بارسایی ها تصویری از مصاحبه آبیدال را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" من واقعا دوست ندارم چنین کاری انجام بدهم اما فکر می کنم همه باید مسئولیت کارشان را برعهده بگیرند و مراقب تصمیمات شان باشند. بازیکنان مسئول آنچه در زمین رخ می دهد، هستند و اگر خوب نباشیم، خودمان اولین نفراتی هستیم که می فهمیم. آنهایی که مسئول بخش مدیریت ورزشی باشگاه هستند هم باید مسئولیت شان را بپذیرند و مهمتر از همه، مسئولیت تصمیمات شان را برعهده بگیرند. در نهایت، فکر می کنم وقتی در مورد بازیکنان صحبت می کنیم، باید نام ببریم زیرا در غیر این صورت حیثیت همه را خدشه دار کرده ایم و باعث ایجاد شایعاتی می شویم که واقعیت ندارند."


شباهنگ

    نظر

دراین عصر تابستانی سرای قلب خود را پاک کن سینه از بهر محبت چاک کن شاد باش و دیگران را شاد کن باغ دل با نام حق آباد کن عصرتون به خیر و شادی قلبتون مملو ازعشق "زندگیتون سرشار ازنیکبختی


نتیجه باورنکردنی بازی فوتبال سوئیس مقابل بلژیک

    نظر

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این تیم بلژیک بود که با دو گل تورگان هازارد پیش افتاد اما در ادامه تیم میزبان توانست 5 بار به گل برسد و علاوه بر جبران شکست دیدار رفت، به جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ ملت های اروپا صعود کند.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که بلژیک به گل اول رسید. حرکت ادن هازارد از سمت چپ و ارسال او به پشت محوطه جریمه سوئیس، با اشتباه مدافع حریف به تورگان هازارد رسید و او هم با یک ضربه هوشمندانه، حساب کار را 1-0 کرد


امید گلزنی سردار در روسیه

    نظر

گزارش “ورزش سه”، سردار آزمون که چهار سال پیش دوران پدیده بودن را پشت سر می‌گذاشت در نهایت از لیست کی‌روش کنار رفت تا این اتفاق به انتقادی از مرد نیمکت ایران تبدیل شود. او اکنون طی این چهار سال روزهای پر فراز و نشیبی را دنبال کرده تا امروز به امید اول ایران برای گلزنی در روسیه تبدیل شود. از گلزنی به بایرن مونیخ تا نزدیک به نیمی از فصل ناکام در گلزنی در‌ تیم روستوف. سردار با انگیزه و روحیه در اردوی ایران اما رنگ و بوی امید به موفقیت و جشن شادی گل در جام جهانی را می‌دهد و اکنون همه امیدوارند شماره 20 بزرگترین ماموریت فوتبالی خود را به بهترین شکل ممکت به سرانجام برساند.


سانسور فیلم تجاوز سریال رهایم نکن بدون اجازه

    نظر

خبرگزای ایلنا: قسمت شانزدهم سریال رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور شب گذشته پنجشنبه 10 خرداد از شبکه سوم سیما پخش شد.

در این قسمت یکی از سکانسهای که به مسئله تجاوز می‌پرداخت از سوی مسئولان صدا و سیما با ممیزی همراه شده بود و چند پلان از این سکانس بدون اجازه کارگردان سانسور شده بود.این مسئله اعتراض محمد مهدی عسگر پور کارگردان سریال را به دنبال داشت.

این سکانس را که دیشب از تلویزیون پخش شد می‌توانید در پایین خبر تماشا کنید.