سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

شادی کریسمسی رضا قوچان نژاد

    نظر

ه گزارش "ورزش سه"، هیرنفین در حالی سال 2016 را به پایان می رساند که با درخشش مثلث تهاجمی خود از جمله رضا قوچان نژاد به بهترین عنوان چند سال اخیر خود در لیگ اردیویسه رسیده و سال 2016 را در جمع چهار مدعی کسب عنوان قهرمانی هلند به پایان خواهد رساند.


یورگن استریپل و شاگردانش با وجود این که هنوز یک بازی تا پایان نیم فصل باقی مانده جایگاه چهارمی شان در سال 2016 را تثبیت کرده و با شادمانی از این عملکرد خیره کننده خود را مهیای برگزاری جشن های سال نو میلادی و آماده سازی برای حضور موفق در نیم فصل دوم می کنند.


در تصویری که سایت رسمی باشگاه هلندی روی خروجی خود قرار داد گوچی و رفقا با شادمانی آماده برگزاری جشن سال نو میلادی و کریسمس هستند، تصویری که بازتاب گسترده ای در شبکه های مجازی و میان طرفداران هیرنفین پیدا کرد و نشان داد آنها از عملکرد تک تک ستاره های خود از جمله قوچان نژاد رضایت دارند.

 


گوچی در پایان هفته شانزدهم لیگ هلند با به ثمررساندن 7 گل و دادن سه پاس گل جزو ارزشمندترین بازیکنان تیمش بود ضمنا این مثلث این بازیکن با آربر زنلی از کوزوو و سم لارسن در مجموع 20 گل و 10 پاس گل در کارنامه خود به ثبت رساند تا مرگبارترین مثلث تهاجمی هلند لقب بگیرد.